W kolorach jesieni - DT Creative Inspirations

Witam, tym razem czekamy na Wasze prace w kolorach jesieni - czerwień, zieleń, pomarańcz i brąz na blogu: http://cinspirations.blogspot.com/2014/09/challenge-282-autumn-colours.html  Macie czas do przyszłego wtorku - zapraszam :)
Moja karteczka:





Dokładałam, upychałam i powstała mi taka jesienna wiązanka ;)
Użyte wykrojniki:
  • Prima - liście
  • Memory box - chloe stem - koper
  • Cheery Lynn Designs - serwetka większa
  • Leane creatif - liście dębu pełne
Wysyłam na wyzwanie tutaj:
Pozdrawiam, chanya13


Komentarze

  1. Śliczna jesienna praca ;) Bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous card ! love it !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękan i bardzo jesienna kompozycja w cudownych jesiennych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutely beautiful! Thanks for joining Die Cuttin' Divas!

    Sarah, GDT

    OdpowiedzUsuń
  5. This is beautiful - thanks for joining in this week at MMM - Jacqueline xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Just lovely. so right with the fall coloring. Thanks for sharing with DCD this week

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh My, beautiful, beautiful flowers!!! Gorgeous card :)
    Thanks for joining Die Cuttin' Divas this week!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. This is STUNNING! Thanks for joining us for our Fall is Here Challenge at DCD.
    Anita
    DCD Co-Host and Sponsor Coordinator

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram